KILPARYHMÄT

KILPARYHMÄ 1

Ryhmän uimarin tähtäimenä on IKM- ja NSM/SM-kilpailut. Treeneihin kuuluu monipuolinen lajiharjoittelu ja uintia tukevaa kuiva- ja kuntosaliharjoittelua. Ryhmä leireilee vuosittain suomessa ja ulkomailla sekä osallistuu säännöllisesti seuran omiin ja muihin kansallisiin kilpailuihin.

kausimaksu 500€ + jäsenmaksu 25€ + kilpailulisenssi

KILPARYHMÄ 2

Ryhmän uimarin tähtäimenä on IKM kilpailut omassa ikäluokassa. Treeneihin kuuluu monipuolinen lajiharjoittelu ja uintia tukevaa kuivaharjoittelua.

Ryhmä leireilee vuosittain suomessa ja ulkomailla sekä osallistuu säännöllisesti seuran omiin, että muihin kansallisiin kilpailuihin.

kausimaksu 440€ + jäsenmaksu 25€ + kilpailulisenssi

KILPARYHMÄ 3

Ryhmän harjoitukset sisältävät sekä uinti, että kuivaharjoittelua. Harjoituksissa keskitytään tekniikoiden hiomiseen sekä nopeus- ja kestävyysominaisuuksien parantamiseen. Ryhmä osallistuu aktiivisesti lähialueilla pidettäviin kilpailuihin ja tähtää Rollo- ja Ikäkausimestaruusuinteihin. Ryhmä leireilee 1-2 kertaa vuodessa kotimaassa.

kausimaksu 390€ + jäsenmaksu 25€ + kilpailulisenssi

VESIPEDOT⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Vesipedot on kilpauintiin tähtäävä ryhmä, jossa harjoitellaan monipuolisesti eri lajitekniikoita, startteja, käännöksiä ja uidaan matkaa. Harjoitteluun sisältyy myös uintia tukevaa kuivaharjoittelua.
Ryhmä on suunnattu noin 8-12-vuotiaille ja se toimii ponnahduslautana kilparyhmiin. Lähtötasovaatimuksena on lajitekniikoiden hallinta ja kilpauinnista kiinnostuminen. Suosittelemme vesi- ja tekniikkarallien suorittamista ennen taitoryhmään siirtymistä.

kausimaksu 250€ + seuran jäsenmaksu 25€