AIKUISTEN KURSSIT

ALKEISTEKNIIKKAKURSSI

Kurssilla harjoitellaan vapaa-, selkä- ja rintauinnin perusteita. Osallistujan tulee osata uida yhtäjaksoisesti 25 metriä osallistuessaan kurssille.

JATKOTEKNIIKKAKURSSI

Kurssi on jatkoa aikuisten alkeistekniikkakurssille. Kurssilla syvennytään uintitekniikoihin ja erilaisiin uintiharjoitteisiin. Osallistujan tulee osata uida yhtäjaksoisesti 25 metriä osallistuessaan kurssille.

VAPAAUINNIN TEKNIIKKAKURSSI

Kurssilla harjoitellaan vapaauinnin tekniikkaa monipuolisin harjoittein. Opetus tapahtuu kuntouintialtaassa. Osallistujan tulee osata uida yhtäjaksoisesti 50 metriä osallistuessaan kurssille sekä taitaa perustaidot vedessä, kuten kasvojen kastaminen.

LIIKUNTAETUUDET

Voit maksaa Masters-ryhmän kausimaksun, yksityistunnin tai aikuisten tekniikkakurssin liikuntaetuuksilla. Tuusulan Uimaseuralla on käytössä ePassi, Smartum sekä Edenred.

Jos maksat laskun liikuntaetuuksilla, lähetä maksusuorituksen jälkeen laskun numero sekä kuittikopio/kuvakaappaus maksusuorituksesta sähköpostilla osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.