AIKUISTEN UINTIRYHMÄT

MASTERS

Ryhmä on tarkoitettu kaikille perusuintilajit hallitseville aikuisuimareille.

Aikaisempaa kilpauintitaustaa ei vaadita. Mikäli tekniikkasi kaipaa vielä hiomista, suosittelemme osallistumaan ensin aikuisten tekniikkakurssille.

Tuusulan Uimaseuran Mastersuimareilla on mahdollisuus harjoitella kolmena päivänä viikossa. Masters-uimarit voivat halutessaan osallistua kilpailuihin ja omille leireilleen.

Liity mukaan ja löydä uinnista itsellesi harrastus!

kausimaksu 225€ + jäsenmaksu 25€

HARJOITUSAJAT
MAANANTAIKLO 20.30-21.30
TIISTAIKLO 20.30-21.30
TORSTAIKLO 20.30-21.30

TEKNIIKKATREENIT

Tavoitteena vahva uimataito tai jopa Masters-ryhmään liittyminen? Nämä treenit antavat sinulle esimakua Masters-ryhmän treeneistä, tekniikkaopastuksen kera!

Uintitreeneissä syvennytään uintitekniikoihin ja erilaisiin uintiharjoitteisiin. Tekniikkatreenit soveltuvat myös enemmän uineelle uimarille - vaikka olisit jo Mastersryhmäläinen!

Treenit järjestetään kerran viikossa: keskiviikkoisin klo 20:30-21:30

Tekniikkatreenit on suunnattu jatkotekniikka -kurssin suorittaneelle uimarille tai itsenäisesti enemmän uineelle uimarille, joka taitaa uintitekniikat kohtalaisesti. Yhtäjaksoinen uintitaitovaatimus 100m.

kausimaksu 150€ + jäsenmaksu 25€

LIIKUNTAETUUDET

Voit maksaa Masters-ryhmän kausimaksun, yksityistunnin tai aikuisten tekniikkakurssin liikuntaetuuksilla. Tuusulan Uimaseuralla on käytössä ePassi, Smartum sekä Edenred.

Jos maksat laskun liikuntaetuuksilla, lähetä maksusuorituksen jälkeen laskun numero sekä kuittikopio/kuvakaappaus maksusuorituksesta sähköpostilla osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.