JÄSENEDUT

ALTAALLE.COM
Seuran jäsenille 20% alekoodi verkkokauppaan. Kysy lisää juuli@tuusulanuimaseura.fi

TUUSULAN UIMAHALLIN KUNTOSALI
Seuran jäsenet pääsevät Tuusulan Uimahallin kuntosalille 2€ kertahintaan. Etu on voimassa myös seuran kursseille osallistuvien lasten vanhemmille lauantai- ja sunnuntaiaamuisin klo 8.00-11.00 Tuusulan Uimaseuran kurssitoiminnan aikana.

VARUSTE.NET
Normaalihintaisista tuotteista -10 % alennus. Mainitse kassalla olevasi Tuusulan Uimaseuran jäsen. Liike sijaitsee Konalassa Helsingissä.

INTERSPORT KERAVA
Uimaseuran jäsenille tekstiilit, jalkineet, uima-asut ja varusteet -15%.

KULMAN TERAPIAT
Listahinnoista -10% Tuusulan Uimaseuran jäsenille. Yrityksen palveluihin kuuluvat fysio-, jalka- ja lymfaterapia sekä hieronta​.  Kysy lisää info@kulmanterapiat.fi tai puh. 045 7876 5301.

Onko sinulla mielessäsi hyvä jäsenetu tai pystyykö yrityksesi tarjoamaan meille sellaisen? Ota yhteyttä!

LIITY JÄSENEKSI KAUDELLE 2023-2024