KUTSU SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTKOKOUKSEEN

3.5.2021

Tervetuloa Tuusulan Uimaseura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen tiistaina 18.5.2021 klo 18:00 alkaen. Koronarajoituksista johtuen kevätkokous järjestetään Teams-etäyhteydellä.

Etäyhteys on mahdollista väliaikaisen lain perusteella.

(677/2020 Laki väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi)
sekä Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätöksen (31.3.2021 päätös yleisten kokousten ja yleisötilaisuuksien rajoitusten kiristämisestä Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella)

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi sääntömuutosesitys.

Äänestysmahdollisuuden takaamiseksi pyydämme ennakkoilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaina 17.5.2021

Kokouksen materiaalit nähtävillä myClubissa jäsenistölle!

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Osallistun Tuusulan Uimaseura ry:n sääntämääräiseen kevätkokoukseen