Ui elämäsi kuntoon!

2.10.2020

Uimaliiton järjestämä Ui elämäsi kuntoon - kampanja on täällä taas!

Tuusulan Uimaseura on mukana Uimaliiton Ui elämäsi kuntoon - kampanja, joka järjestetään lokakuussa. Kampanjassa on kaksi sarjaa: uintisarja ja vesiliikuntasarja.

Miten osallistun mukaan kampanjaan?

Valitse sarja johon osallistut. Halutessasi voit osallistua molempiin.
Uintisarjassa kerätään uituja metrejä ja vesiliikuntasarjassa kerätään liikuttuja minuutteja. Vesiliikuntasarjan liikuntamuotoja ovat vesijumppa ja vesijuoksu.

Kampanjaan osallistuessa keräät lokakuun ajan uituja metrejä tai liikuttuja minuutteja. Voit kirjata tuloksesi kalenteriin tai seuralta saatavaan Ui elämäsi kuntoon - suorituskorttiin. Kampanjan lopussa suorituksen ilmoitetaan alta löytyvällä lomakkeella tai palauttamalla suorituskortti uimaseuran postilaatikkoon. Seura laskee suoritukset yhteen ja ilmoittaa tulokset Uimaliittoon.

Eniten metrejä/minuutteja kerännyt palkitaan tuotepalkinnolla!

Osallistuminen on avoin kaikille täysi-ikäisille kunto- ja harrasteuimareille. Myös muut kuin seuran jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan!

Nähdään altaalla!

ILMOITTAUDU MUKAAN