UUDISTUKSIA KURSSITOIMINTAAN 2021

7.12.2020

Kurssitoimintaa uudistetaan tammikuussa 2021

Lastenaltaan uimakouluihin tulee muutoksia tammikuussa. Erillinen sisäänpääsymaksu poistetaan. Jatkossa maksu lisätään kurssin hintaan. Alkeisuimakoulun, Alkeisjatkouimakoulun ja Jatko 1 uimakoulun hintaa nostetaan 25 €, joka kattaa uimahallin sisäänpääsymaksun kaikkina uimakoulun yhdeksänä kertana. Näin ollen edellä mainittujen kurssien osallistujien ei tarvitse ostaa omaa uintiranneketta uimakouluihin.

Käytännössä muutos toimii niin, että uimaopettaja leimaa kurssilaisen sisään uimaseuran rannekkeella nimenhuudon yhteydessä ja ulos uimahallin portista pois lähdettäessä. Huoltajan tulee olla vastassa uimakoulun päättyessä!

Sisäänpääsymaksuista on erillinen maininta ilmoittautumisvaiheen infotekstissä, luethan sen tarkasti ennen ilmoittautumista! Muutos astuu voimaan 6.-7.2.2021 alkaville kursseille.

Uudistus ei koske Jatko 2 uimakoulua tai muita kursseja, joissa ei ole nimenhuutoa.

juuli@tuusulanuimaseura.fi

päivitetty 15.1.2020 klo 14.00