OHJEITA JA PERUUTUSEHDOT

ENSIMMÄISTÄ KERTAA UIMAKOULUUN?

Kursseille ilmoittautudutaan myClub -jäsenrekisterin kautta. Sinun tulee olla seuran jäsen osallistuessasi Tuusulan uimaseura ry:n toimintaan.

Kurkkaa meidän pikainen ohjeistus TÄÄLTÄ tai kysy lisää juuli@tuusulanuimaseura.fi

KURSSIN PERUMINEN
Kurssin voi peruuttaa veloituksetta seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkamisajankohtaa sähköpostitse osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi.

Huomioittehan, että maksamaton lasku ei ole peruutus! Peruuttamattomasta kurssista veloitamme täyden hinnan.

Pitkäaikaisen sairauden (yli 1kk), raskauden tai armeijan johdosta kurssin voi peruuttaa veloituksetta lääkärintodistusta vastaan. Lääkärintodistus tulee toimittaa skannattuna sähköpostitse osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Mikäli ehdot täyttyvät, kurssimaksu tai sen osa palautetaan kuukauden kuluessa sähköpostin ja lääkärintodistuksen saapumisesta, yllä mainittujen ehtojen mukaisesti.

Palautettavasta summasta perimme 10€ käsittelymaksun.

YKSITTÄISET POISSAOLOT
Valitettavasti yksittäisiä poissaoloja ei ole mahdollista korvata toisessa uimakouluryhmässä. Yksittäisistä poissaoloista ei tarvitse ilmoittaa erikseen.

KURSSIN / KURSSIKERRAN PERUUNTUMINEN
Kurssin järjestäjästä (Tuusulan Uimaseura ry) johtumattomista, ennalta-arvaamattomista syistä (esim. veden likaantuminen, epidemia tai tulipalo) tapahtuva ohjaustunnin peruuntuminen pyritään korvaamaan uudella kurssikerralla mahdollisuuksien mukaan.

Kurssin järjestäjästä (Tuusulan Uimaseura ry) johtuvasta syystä tapahtuva peruuntuminen korvataan aina, joko uudella kurssikerralla tai kurssikerran rahallisena palautuksena.

Tuusulan Uimaseura pidättää itsellään oikeuden peruuttaa kurssin, jos osallistujia ei ole tarpeeksi kurssin pitämiseen. Edellä mainituissa tapauksissa Tuusulan Uimaseura etsii korvaavan kurssin tarjonnastaan tai palauttaa kurssimaksun kokonaisuudessaan.

KURSSIN VAIHTAMINEN
Mikäli olette ilmoittautuneet väärälle kurssille, kurssin voi vaihtaa toiseen saman hintaiseen kurssiin veloituksetta, mikäli halutulla kurssilla on tilaa. Mikäli kurssi keskeytyy osallistujasta johtuvasta syystä tai ilmoittautunut haluaa keskeyttää kurssin, emme palauta kurssimaksua vaan yritämme löytämään toisen osallistujalle paremmin soveltuvan ryhmän. Tutustuthan etukäteen kurssien vaatimuksiin ja sisältöön.

JONOTTAMINEN

Jonotus toimii järjestysnumeron mukaan ja mahdollisten peruutusten tai lisäpaikkojen myötä paikkaa tarjotaan aina seuraavalle jonossa. Jonottaessasi et vielä maksa kurssimaksua. Lasku muodostuu automaattisesti, kun sinulle vapautuu paikka kurssilta.

Mikäli et enää tässä vaiheessa voi vastaanottaa tarjottua paikkaa, voit perua sen vuorokauden (1) sisällä laskun päiväyksestä veloituksetta. Ilmoitathan peruutuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

LIIKUNTAETUUDET

Voit maksaa Masters-ryhmän kausimaksun, yksityistunnin tai aikuisten tekniikkakurssin liikuntaetuuksilla. Tuusulan Uimaseuralla on käytössä ePassi, Smartum sekä Edenred.

Jos maksat laskun liikuntaetuuksilla, lähetä maksusuorituksen jälkeen laskun numero sekä kuittikopio/kuvakaappaus maksusuorituksesta sähköpostilla osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.