YKSITYISOPETUS

Tarvitsetko vinkkejä uintitekniikkaasi tai haluatko oppia taloudellisemman uimatekniikan? Tarvitseeko lapsesi tukea uinnin oppimiseen? Varaa yksityistunti itsellesi tai lapsellesi! Yksityistunti on myös hyvä lahja perheenjäsenelle.

Meiltä voit varata yksityistunteja henkilökohtaisten toiveiden mukaisesti alkeisopetuksesta aina tekniikkaopastukseen. Opetustuntien sisältö räätälöidään tarpeittesi mukaan. Yksityistunnilla kehityt tehokkaasti ja saat vinkkejä omaan harjoitteluusi.

Opetus tapahtuu Tuusulan uimahallissa pääosin uimahallin normaalien aukioloaikojen puitteissa.

HINNASTO (1.9.2023 alkaen)

40€ / tunti (1-2 henkilöä)
+ jäsenmaksu 25€ (henkilökohtainen) sekä uimahallin sisäänpääsymaksu.

Yksityistunnit laskutetaan asiakkaalta jälkikäteen sähköpostitse lähetettävällä laskulla.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!
info@tuusulanuimaseura.fi

YKSTIYISTUNTIEN EHDOT

Yksityistunnin voi peruuttaa veloituksetta 2 vuorokautta ennen sovitun uintitunnin alkua. Sairaustapauksissa uimatunnin voi peruuttaa vielä samana päivänä lääkärintodistusta vastaan. Lääkärintodistus tulee toimittaa 10 vuorokauden sisällä skannattuna osoitteeseen info@tuusulanuimaseura.fi. Peruuttamattomista uimatunneista laskutamme täyden hinnan.

VARAA YKSITYISTUNTI tai laita viestiä info@tuusulanuimaseura.fi