LAPSET & NUORET

Tuusulan uimaseurassa on mahdollisuus harrastaa uintia lapsesta asti. Ensiopetus alkaa uimakouluista, joista löytyy neljää eri tasoa. Uimakoulujen jälkeen lapsen on mahdollista jatkaa tekniikkaharjoittelua vesiralleihin. Vesirallien jälkeen jatkomahdollisuus jakautuu kahteen: tekniikka- ja taitoralliin tai vaihtoehtoisesti kilparyhmiin valmistavaan vesipetoryhmään.

Vesipetoryhmän tavoite on ohjata lapsi kilpauinnin suuntaan, josta löytyy kolmea eri tasoa. Jos kuitenkin kilpauinti ei ole ensisijainen tavoite, seura tarjoaa myös viikottain kokoontuvan harrasteryhmän kahdessa eri tasossa.

TUTUSTU LASTEN KURSSEIHIN

TUTUSTU VESIPETOIHIN JA KILPARYHMIIN

TUTUSTU NUORTEN HARRASTERYHMIIN

AIKUISET

Aikuisuimarin polku alkaa tekniikkakursseilta. Tuusulan uimaseura tarjoaa lyhytkestoisia tekniikkakursseja erityisesti vapaauinnin sekä rintauinnin tekniikkaopetukseen. Tekniikkakurssien jälkeen tai jo perustekniikat hallitsevan uimarin polku etenee tekniikkatreeniryhmään, jonka tavoite on syventää uimataitoa erilaisin tekniikkaharjoittein viikottain kokoontuvan ryhmäharjoittelun myötä. Kilpailevalle tai enemmän uintia harrastaneelle uimarille tarjoamme masters-ryhmän, joka harjoittelee kolmesti viikossa.

TUTUSTU AIKUISTEN TEKNIIKKAKURSSEIHIN

TUTUSTU TEKNIIKKATREENIRYHMÄÄN SEKÄ MASTERS-RYHMÄÄN