TUUSULAN UIMASEURA RY - since 2003

Tuusulan Uimaseura on perustettu vuonna 2003. Seuran toiminta käynnistyi uuden uimahallin valmistuttua Tuusulaan elokuussa 2004. Seura on Suomen Uimaliiton sekä Etelä-Suomen Liikunta- ja Urheilun jäsenseura.

Seuramme järjestää monipuolista kurssi- ja harrastetoimintaa lapsille, nuorille sekä aikuisille. Harrasteryhmät sekä tavoitteelliset valmennusryhmät tarjoavat kattavan mahdollisuuden uintiharrastukseen.

Tuusulan Uimaseurassa uimarin polku alkaa jo tarhaikäisestä lapsesta. Nelivaiheinen uimakoulukonsepti mahdollistaa lapselle uinnin perusteet, jonka jälkeen uimarin polku johtaa jatkomahdollisuuden vesiralleihin sekä TuUS:in omaan taito- ja tekniikkaralli kurssikokonaisuuteen. Lasten lisäksi aikuiset ovat lämpimästi tervetulleita oppimaan! Aikuisten tehokkaita tekniikkakursseja järjestetään tiiviisti toimintakausien aikana.

Harrastus- ja kilpauintimahdollisuus seurassamme on monipuolinen. Lasten ja nuorten lisäksi seurassamme toimii aikuisille Masters-uintiryhmä sekä matalan kynnyksen Tekniikkatreeniryhmä .

UIMARIKSI TAI TÖIHIN TUUSULAN UIMASEURAAN?

Ota yhteyttä info@tuusulanuimaseura.fi

VISIO

Vuoteen 2030 mennessä seura on haluttu kumppani, tunnettu ja vahva toimija junioriurheilussa paikallisesti sekä arvostettu jäsen kansallisessa uintiyhteisössä. Visiona on tuoda uinti jokaisen kuntalaisen taidoksi.
Viiden vuoden kuluttua tavoitteena on olla toimiva urheiluseura, jolla on kaikki valmiudet tehdä yhteistyötä niin yksityisten kun kunnallisten toimijoiden kanssa. Urheilutoiminnan tuloksena kasvatamme junioreista oman lajinsa huippuja sekä koulutamme ohjaajiamme ja valmentajia niin, että heidän ammattitaito on korkealla tasolla. Suuntaamme toimintamme niin, että uimaan on kaikkien helppo tulla matalalla kynnyksellä.

TÄHTISEURA

Tähtiseura on Olympiakomitean, lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen seurojen laatuohjelma.
Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen ja tukijoille.
Tähtimerkki on osoitus modernista, ketterästä, vastuullisesta ja inhimillisestä toimintatavasta. Se
vastaa erilaisten liikkujien tarpeisiin, mutta myös kehittyy heidän mukanaan.

URHEILUHARRASTUKSEN ON OLTAVA TURVALLISTA

Et ole yksin -palvelu tarjoaa apua ja neuvontaa urheilua harrastaville nuorille, aikuisille, vanhemmille ja huoltajille. Väestöliiton ja urheilujärjestöjen yhteishankkeella pyritään takaamaan, että jokainen voi harrastaa urheilua turvassa. Et ole yksin -palvelussa apua tarjoaa aina Väestöliiton ammattimainen henkilökunta. Palvelua voi käyttää nimettömänä.